Інженери компанії MAХA регулярно розробляють нові рішення та технології, завдяки яким підвищується якість діагностики автомобілів і зростає точність результатів. Як одна з розробок, що отримала високі оцінки серед професіоналів, можна назвати стенди для перевірки демпфуючих властивостей підвіски MSD 3000 (MAHA Shock Diagnostic). Дане обладнання призначене для використання на станціях технічного обслуговування, в автомайстернях та сертифікуючих організаціях.
Навіщо потрібно перевіряти амортизатори? Амортизатор – це найголовніша частина підвіски, яка забезпечує зчеплення колеса з опорною поверхнею та комфортні умови для водія та пасажирів. Втрата зчеплення колеса із опорною поверхнею – це катастрофа для автомобіля. Тому, крім забезпечення комфорту, амортизатори відіграють велику роль у безпеці дорожнього руху. Докладніше про важливість оцінки амортизаторів можна прочитати в нашій статті Для чого потрібно перевіряти амортизатори
Переваги стендів перевірки амортизаторів MAHA
Чому багато професіоналів вибирають стенд перевірки амортизаторів MAHA?
Насамперед, це обумовлено повною автоматизацією системи, коли після запуску обладнання в роботу, воно самостійно проводить необхідні тести та фіксує їх результати у зрозумілих фізичних величинах. Вплив людського фактора на проведення діагностики властивостей підвіски, що демпфують, зведено до мінімуму.
По-друге, стенд для перевірки амортизаторів може бути вбудований у загальну лінію з іншим діагностичним обладнанням, що дозволить проводити тестування кількох систем автомобіля протягом одного циклу. Діагностичні лінії – ідеальний інструмент проведення комплексного огляду.
По-третє, на стенді можна здійснити пошук шумів. Це відома проблема, коли клієнт каже, що під час переїзду через рейки у нього в автомобілі «щось десь побрязує». Знайти джерело такого «позв'якування» буває дуже важко. Стенд дозволяє протрусити підвіску автомобіля у широкому діапазоні частот та виявити джерело шуму. Як добре відомо такий шум («дзвін», «брязкання») – це коливання предмета в резонансі – коли частота власних коливань збігається із частотою коливань зовнішніх. При прогоні підвіски крізь широкий діапазон частот коливань незакріплена запчастина опиниться у своєму резонансному діапазоні та видасть себе з головою. Стенд працює дуже тихо, тому майстру не складе проблеми виявити шуми і чітко встановити джерела їх виникнення.
Як відбувається процес діагностики амортизаторів на стенді?
Процес діагностики на стенді повністю автоматизовано. Вимірювання починається автоматично під час завантаження обох майданчиків стенда. Майданчики розгойдують колеса до 16 Гц, потім відбувається частотно керований процес загасання коливань до стану спокою з оцінкою даних амплітуди. У точці резонансу створюються швидкості, що відповідають тим, що існують у реальних дорожніх умовах, тому резонансний метод є наближеним до реальності. Результати вимірювань надаються в роздруківки, що містить дані по передній та задній осях, і відповідні графіки, на яких наочно представлені всі зміни коливань та можливі розбіжності в ступенях демпфування коліс однієї осі.
У нашій компанії ви можете придбати стенд для перевірки амортизаторів на автомобілі на вигідних умовах та з гарантією якості. Запрошуємо до співпраці виробників амортизаторів, тюнінг-ательє автомайстерні та інші організації.
Зв'яжіться з нашими менеджерами за телефоном або електронною поштою або замовте зворотний дзвінок – ми опрацюємо заявку протягом кількох хвилин.